Anbefales til alle at tage kørekort her i Avedøre Trafikskole
jeg har været så bange for at køre bil , men her tager de tingene
jeg har været så bange for at køre bil , men her tager de tingene
"Danmarks bedste køreskolen der med garanti for dig til at bestå " MICKI BIDSTRUP
Avedøre Trafikskole er en fantastisk køreskole ,hvor lærerne er imødekommende og rigtige gode til deres
NY HOLDSTART TORSDAG D.14 AUGUST KL.18.00 WWW.AVEDORE.DK
Jeg gjorde mig et klog valg i at vælge avedøre trafikskole,hvor det hele ikke kun
Avedøre Trafikskole har været en tryg, kompetent, og behagelig oplevelse! Kørerlærerne er dygtige og flinke,
Jeg bestod begge prøver første gang takket være 2 gode og venlige kørelærere.Kan helt sikkert
I dag har jeg fået mit kørekort! Det var en rigtig behagelig oplevelse at lære
Nyhedssiden er lige blevet tilføjet avedore.dk. Der vil løbende blive lagt nyheder ind på denne