Kørerlærerne er dygtige og flinke, og gode til at fornemme hvilken læringsstil eleven har brug for. Forløbet har været rigtig godt, intenst og velovervejet. Det har ligefrem været hyggeligt at tage kørekort
Jeg giver min varmeste anbefaling til køreskolen.
LISE BRØNDUM
Kørerlærerne er dygtige og flinke, og gode til at fornemme hvilken læringsstil eleven har brug for. Forløbet har været rigtig godt, intenst og velovervejet. Det har ligefrem været hyggeligt at tage kørekort
Jeg giver min varmeste anbefaling til køreskolen.
LISE BRØNDUM