|
|||||
![]() |
![]() |
||||
| “Har fået en rigtigt god behandling igennem hele forløbet, og haft en god oplevelse med begge lærere både teoretisk og praktisk. Så alt i alt en rigtigt god køreskole – kan anbefales. ” MUSA MEJER | |||||
|
|||||
![]() |
![]() |
||||
| “Har fået en rigtigt god behandling igennem hele forløbet, og haft en god oplevelse med begge lærere både teoretisk og praktisk. Så alt i alt en rigtigt god køreskole – kan anbefales. ” MUSA MEJER | |||||