“Super god køreskole, med en uformel tone – seriøs, men giver plads til sjov!! Man føler sig tid godt tilpas og velkommen. Der er plads til alle!! Avedøre trafikskole og Mehmet får 100% 5 ud af 5 stjerner ⭐⭐⭐⭐⭐”   PIA