|
|||||
![]() |
![]() |
||||
| “Kan kun anbefale denne skønne køreskole. Kørelærene er super dygtige,forstående, og søde altid glade. Man føler sig velkommen. Jeg bestod begge prøver 1 gang. De bedste anbefalinger fra mig ” TIMIAN | |||||
|
|||||
![]() |
![]() |
||||
| “Kan kun anbefale denne skønne køreskole. Kørelærene er super dygtige,forstående, og søde altid glade. Man føler sig velkommen. Jeg bestod begge prøver 1 gang. De bedste anbefalinger fra mig ” TIMIAN | |||||