God Køreskole:
"Jeg bestod første gang , både teori og køreprøve . Det er en god køreskole
"Jeg bestod første gang , både teori og køreprøve . Det er en god køreskole
"fantastisk køreskole med rigtige gode lærer"
"Super god køreskole, kan varmt anbefales man lærere alle de ting man skal, og kørelærerene
"Anbefaler stærkt Avedøre Trafikskole Undervisningen er helt i top og de har nogle gode lærere
"Kan kun anbefale Avedøre trafikskole. Undervisningen er helt i top, og man føler sig altid
"Avedøre trafikskole, er en køreskole jeg kan anbefale!!! Undervisningen er perfekt, man bliver hjulpet igennem
"Avedøre Trafikskole er en fantastisk engageret køreskole, hvor alle de nødvendige færdigheder læres, til at
"Rigtig god køreskole, hvor kørelærerne er flinke, meget snaksaglige og med god humør, hvilket gjorde
"Avedøre trafikskole har været yderst behagelig at være. Søde, rare samt sjove kørelærer med altid
"I en alder af 43 år besluttede jeg at det var på tide at få