Anbefale denne køreskole til alle:
"Avedøre Trafikskole er en rigtig god køreskole og jeg har kun positive erfaringer med både
"Avedøre Trafikskole er en rigtig god køreskole og jeg har kun positive erfaringer med både
"Det er nok den bedste køre skole med den bedste undervisning, var på en anden
"Avedøre trafikskole er en fantastisk god køreskole! Lektionerne tilrettelægges elevens behov og ønsker, og der
"Det er en super god kørestole! Med søde og sjove kørelærere, som har overskud og
"Super god køreskole med de sødeste og sjoveste kørelærere. Man lærer alt, hvad man har
"Flinke kørerlærer. De har alle en måde at formidle information effektiv, og på venlig vis.
"Rigtig gode og søde kørelærer, der gør et godt arbejde. Bestod begge prøver første gang
"Startede d 1/6-16 og er netop blevet færdig! Super kompetent kørestole med gode undervisere. Det
"Avedøre Trafikskole er meget professionel, og som elev føler man sig meget tryg i deres
"Super god skole, dejlige lærere som er meget forstående og søde. Alt bliver forklaret, man