Fed Køreskole
"Rigtig fed køreskole kan varmt anbefale den! Lærene er rigtig gode og man for tingene
"Rigtig fed køreskole kan varmt anbefale den! Lærene er rigtig gode og man for tingene
"Kan klart anbefales. Både teori og kørelektioner undervises på højt niveau og begge dele bliver
"Helt utrolig køreskole gik på en anden køreskole der prøvet jeg i et 1 år
"Super god Køreskole! Bestod begge prøver hurtigt Priserne er fair og kørelærerne er virkelig erfarene.
"Jeg kan klart anbefale alle der ønsker kørekort, at starte hos Avedøre trafikskole! Jeg er
"Avedøre Trafikskole har udvist den bedste service en ny bilist kunne ønske sig. Jeg har
"God køreskole og gode priser, man får alt hvad man har brug for. God planlægning
Når du skal tage kørekort handler det først fremmest om trafiksikkerhed.Vælg derfor altid en køreskole
5 stjerner De holder, hvad de lover! Min knægt har været super-glad for at køre med
"God køreskole, der er fair med priserne. Kørelærerne er gode, både med teori og praksis!