Rigtig god køreskole:
"Avedøre trafikskole er en rigtig god Køreskole. Hvis man vælger denne Køreskole kan man være
"Avedøre trafikskole er en rigtig god Køreskole. Hvis man vælger denne Køreskole kan man være
"Jeg har været rigtig glad for mit valg af køreskolen. Har følt mig velkommen på
"Jeg er rigtig tilfreds med undervisningen og køretimerne på skolen. Det har fungeret rigtig godt
"Jeg kan helt klar anbefalde Avedøre trafiksole!! Her møder de de rareste lærer. Du får
"Avedøre trafikskole har hjulpet mig med af få kørekort 3 gange nu og alle 3
"Super god køreskole med fantastiske kørelærere :-) Dejlig fleksibilitet og tilpasning til netop dine behov.
"Avedøre trafikskole får mine varmeste anbefalinger . Top professionelt , super dygtige kørelærer.
"Kan varmt anbefale Avedøre trafikskole. Super god skole! Bestod begge prøver første gang. "
"Advedøre Trafikskole er den bedeste køreskole, takke være dem har jeg bestået køreprøven først gang:-)
"Rigtig god skole, kan klart anbefales!! Bestod begge prøver efter første forsøg. "