Fantastisk Forløb:
"Dette var et fantastisk forløb for mig, synes den måde undervisningen var på var rigtig
"Dette var et fantastisk forløb for mig, synes den måde undervisningen var på var rigtig
"Jeg synes, ar det var en rigtig god oplevelse med fleksibel planlægning og god undervisning.
"Fik anbefalet køreskolen af en ven, og har på intet tidspunkt fortrudt det. Avedøre Trafikskole
"Meget god køreskole, som jeg er meget glad for at have valgt. Rigtig god undervisning
"Rigtig god køreskole med dygtige lærer, som er meget grundige og profesionelle. "IDA-MARIE DAHL
"Bedste trafikskole, virkelig det værd. Bedste kørelærer, de har styr på det og går op
"Begge prøver bestået første gang. God og effektiv undervisning både teoretisk og praktisk. Kan klart
"Go køre skole og været glad for Mehmet som kørelærer. Anbefales til alle" LUKAS HØSTMARK
"Så var det sgu min tur til at få kørekort. Fantastik skole, fantastisk undervisning. Godt
"Avedøre trafikskole var den tætteste, fra mit hjem. Derfor ringede jeg til dem.. Og jeg